Venice Beach

20 november 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

The day after.
Mooiii wat zijn we moe! Pffff voelt als een marathon.!
Maar vandaag weer gaaaaaaan.
We hebben vandaag afgesproken met de nicht van Jouke, Marleen, die hier samen met haar vriend Gerard woont. De lieverds nemen ons vandaag op stap met de auto. Ze nemen ons mee naar hun vorige woonplaats, Venice Beach. Heerlijk even over de boardwalk van Venice Beach gelopen. Genietend van het zonnetje. Ook hebben ze ons allerlei leuke kleine straatjes laten zien waar de meeste toeristen niet komen.
Hier en daar een bakkie koffie gedronken en daarna nog naar Santa Monica Pier gereden om een tshirtje om te ruilen wat ik daar gisteren heb gekocht.
Rond 4en weer richting het hotel gereden omdat het voor hun daarna weer zo een ruime 2 uur naar huis rijden was.
Ook hadden wij dan nog even tijd om onze koffer te re-arrangen. Want tijdens zo een tochtje blijft er weinig over van de netheid waar t mee begon. Dan begin je ook ineens last te krijgen van te weinig ruimte enzo. Of komt dat misschien door de spulletjes die we gekocht hebben.... Dat laten we in t midden.
Zoals blijkt kan ik zelfs een heel verhaal lullen over niks, maar volgens mij is dat niet iets nieuws hahahahahah
S avonds nog een hamburger in LA gegeten en aan de booze gezeten. De ene avond aan de cosmopolitan, nu pina colada. Jouke probeert allerlei local biertjes uit. Komt helemaal goed.

Morgen vliegen we naar San Francisco.

Toedels!!

Groetjes Jouke en Petra

P.s. ik ben nuchter als ik dit schrijf, Celeste :)

1. Rob en Lidy:
    20 november 2015
    De rondreis zit er op, nu nog een week om bij te komen ;) wat leuk dat jullie Marleen en Gerard gezien hebben. Groetjes van ons X
  2. Celeste:
    21 november 2015
    Hahhahah ja maar na het schrijven hahaha *hik* xxx
  3. D Veltrop:
    23 november 2015
    Hebben jullie een kater? Het is al een paar dagen stil aan de overkant :-) Groetjes uit een heel koud Holland. xxx