Western Discovery

31 oktober 2015 - Wormerveer, Nederland

Hoi allemaal.

Nadat een aantal van jullie gevraagd hebben of ik weer een blog bij wil houden voor mijn aanstaande reis naar west amerika, is hierbij dan mijn eerste blog vanuit Wormerveer. De voorbereidingen zijn weer begonnen. De stress van je tas inpakken, maar niet teveel meenemen omdat je je anders een ongeluk sjouwt met je koffer. Ik ga samen met een vriend van mij, Jouke, een maand naar Amerika. Daar bij zullen wij met een rondreis meegaan die 3 westelijke staten van Amerika beslaat, nl California,   Arizona en Utah. Tijdens deze reis zullen we o.a. de Grand Canyon, Las Vegas en San Francisco bezoeken. Na deze rondreis verblijven we nog ruim een week in Palo Alto, vlakbij San Francisco, bij een vriendin van ons die studeert aan Stanford University. Daar zullen we o.a. Alcatraz gaan bezoeken. Ook zullen wij Thanksgiving gaan vieren bij die vriendin. Ik hoop dat ik ook mooie fotos kan maken van de San Andreas Breuk (San Andreas Fault), omdat deze breuk mij altijd al gefascineerd heeft. Aanstaande donderdag is het zover. Dan zullen wij om 1050 uur vliegen met KLM. De vlucht zal een kleine 11 uur in beslag nemen. Het tijdsverschil is 9 uur.

1. Ronald:
    7 november 2015
    Haha leuk dat je in één stuk tekst je niet een breuk wikt tillen aan een koffer, maar wel een breuk gaat zien hahahaha