Onderweg naar Los Angeles

5 november 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

We zitten nu in het vliegtuig. Het is een KLM Boeing 747-400 combi. Economy comfort class. Super relaxed. Ik zwem in m'n stoel. De vliegreis duurt 10 uur en 30 minuten. Dat is 25 minuten korter dan gepland. We vliegen over de Shetland eilanden en Faroe eilanden over IJsland en Groenland naar Amerika.
We hebben net even gekeken wat we kunnen gaan doen in L.A. We hebben toch tijd zat tijdens de vliegreis. We kunnen naar Santa Monica Boulevard, Hollywood, Warner Bros, Venice, Archeologische sites noem maar op. Even kijken of we wat in kunnen plannen.

Zojuist aangekomen in het Crown Plaza Hotel LAX, waar we morgen de reisgroep gaan ontmoeten. Alles is goed gegaan met de reis. Op schiphol nauwelijks hoeven wachten met inchecken en op LAX waren we ook snel door de controles heen. Hadden we eigenlijk wel mazzel mee want een grote groep reizigers kwam achter ons in de rij staan.

We gaan zo even douchen en dan op zoek naar een lunch aangezien het hier nu 1340 uur is.
Tot snel!

Groetjes Jouke en Petra

1. Ronald:
    5 november 2015
    Hoi hoi! Vlak bij LAX ligt die Mojave woestijn. Misschien leuk om daar ook te kijken? M'n geliefde MD-11 staat daar. Audrey Hepburn. Geniet van de vakantie! Xxx
  2. Celeste:
    6 november 2015
    Je verhaal is goed en uitgeslapen geschreven hahaha ;-) .. Heel veel plezier ! Xxx
  3. Hanneke:
    6 november 2015
    Fijn dat het vliegen goed is gegaan! Nu gaan genieten van jullie vakantie!
  4. Rob en Lidy:
    6 november 2015
    Hallo! Fijn dat de reis goed verlopen is, veel plezier.
  5. Daddy:
    6 november 2015
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Jullie kunnen ook Santa Monica overwegen. 14 km vanaf LAX aan de kust. In Santa Monica vind je ten zuiden van Mainstreet voornamelijk boetieks en restaurants. En aan de Santa Monica State Beach ligt de wereldberoemde Santa Monica Pier waar je een geweldig uitzicht hebt en er altijd veel vertier is.
    Kijk maar, er zijn nog veel meer bezienswaardigheden.
  6. D Veltrop:
    6 november 2015
    Hebben jullie kunnen slapen in het vliegtuig? Ga lekker genieten allebei er is zoveel te zien in zo'n enorm groot land :-) Heel veel plezier en we blijven jullie volgen.