San Francisco - Monterey/Carmel - Shell/Pismo Beach

18 november 2015 - Pismo Beach, California, Verenigde Staten

Deze ochtend verlaten we San Francisco en rijden we zuidwaarts naar Pismo Beach. De reis gaat door Silicon Valley. Dit gebied staat bekend staat bekend om de grote verzameling van computerbedrijven waaronder Hewlett Packard, Apple Computers en Intel.

Daarna rijden we verder naar het schiereiland van Monterey. Dit is echt zo een schilderachtig plaatsje. Dit plaatsje staat bekend om het inblikken van sardientjes. Ook zagen we hier een zeemeeuw die een visdraad had ingeslikt. Jouke heeft nog geprobeerd hem te pakken maar was helaas te langzaam.

Ook zijn we door het plaatsje Carmel gereden. Van dit plaatsje is Clint Eastwood nog burgemeester geweest. In dit plaatsje bevindt zich een zeer upperclass golfclub waar je 250000 dollar moet betalen om daar in te komen. Dan betaal je nog je lidmaatschap per maand van zo een 250 dollar per maand en als je wilt golfen betaaldje ook nog 250 dollar per keer, maar dan mag je wel een kopje koffie in de country club drinken.

Daarna verder gereden naar Pismo Beach waar we mooie plaatjes hebben kunnen schieten van de ondergaande zon.

Groetjes Jouke en Petra

1. Daddy:
    18 november 2015
    Vermaken jullie je nog steeds met de Western Discovery.
    Penaut krijgt een buikje.
  2. D Veltrop:
    19 november 2015
    Jullie zijn al 14 dagen op pad wat gaat dat snel, heerlijk hoor en nog een heleboel geweldige dagen te gaan!. Groetjes uit een nat en winderig Holland